Monday, December 12, 2011

Tycker synd om min lilla tjej som vaknat med hosta tva natter i rad. San dar som aldrig slutar kittla. Forsta natten spydde hon upp slem. Men hon ar i skolan idag anda. Efter torsdag ar det jullov. Vill ju helst inte att hon missar.. Hon ville till skolan i igar redan. :) Annars ar det inte mycket som sker. Leia pratade om sin Nana igar. Hon ska nog stanna dar idag och mysa med henne sa ska jag fa se pa film kanske. Har jag Leia gar jag och lagger mig med henne. Igar vaknade jag efter kanske tva timmar och fortsatte lasa pa min spannande bok. Efter nagra kapitel la jag motvilligt undan boken for att forsoka sova.. Sedan kliade min nasa och jag skulle kunna fa tics av det for sa javla irriterande ar det nu. Slutar det aldrig?! Sen efter nagra timmar vaknade Leia och hostade.. Stackarn forsokte halla andan ocksa for att fa det att sluta. Sa har jag ocksa gjort med rethosta...

No comments:

Post a Comment