Sunday, December 25, 2011

Julen... Vad mys det var! I fredags fick jag en present fran en av kunderna i kenneln. Jag tar extra hand om hennes tva gigantiska schafrar och jag var sa overraskad men glad. San rar dam!

Och igar kladde vi oss fina och for till Joshs farmor och at julmiddag. Var Leia smog medans vi at och oppnade sin present. Hon fick Mrs Potts o chip o nagra andra tefat i en san dar te karra. Sott!

Sen inatt smog sig jultomten hos oss. Kim o Alan tog sig hit. Leia sa Hoho kom inte.. Och jag sa Ar du saker pa det? Da satte hon sig upp och tittade och sa Hoho remembered me! Hon var speciellt glad at barbiehuset som tog mig o papa Alan nagra timmar o satta ihop. Saken hade hiss ocksa!

Josh fick verktyg. klader o en flaska whiskey :)
Jag fick klader o pengar. :)

Och dessutom... jag kommer nog aldrig att forsta varfor en del ej gillar julen. Fast de kanske har knasiga familjemedlemmar som man ej vill se.. Det kan ju vara en bra anledning. Jag alskar de mina! Utan familj ar man inget. Jag ar stenhard traditionalist iaf med julen.. pasken e inte viktig for mej. Fast skont o va ledig :)

No comments:

Post a Comment