Sunday, December 4, 2011

Nu ville jag ju lagga lite sma sota bilder fran forr har.. men vet du vad.. De flesta finns pa Dayviews.. Sa jag kanske inte ens borde forsoka.. Tanker pa nar Leia var en pytteliten bebis.. Guud sa lange sedan det var! Vaxer de inte upp fort, sa sag? Vidar tex min vaninnas lilla son ar ju jattestor nu! Nar jag sag han i E-tuna var han fortfarande i vagn.. Sagas lilla Knoggel  blir val snart 6 manader... Och Helens Emilia ar redan 3 eller sa! Och Niklas som ar apliten och spinkig men lang som en klatterapa blev 3 ar i november. 24 manaders body harifran ar for lang pa han!! Medans min bar storre storlekar och byxor ar apsvara att hitta!!! Sag vart tar tiden vagen?

Sma sota roliga saker som barn sager.. Leia borjar komma in i den aldern har.. Uncle Kimmo Niiiice. Aunt Maja.. good. (Hennes sma forklaringar hit och dit.. Och nar hon leker..) Hey Huney.. Play with me? Mummi up in the sky. Piglet gone. Piglet airplane. Leia not find him. (Vi kan namna att vi kopte henne en ny Nasse!)

Julen ar raddad. Leia kommer fa manga mysiga presenter. Vem bryr sig om de vuxna? Julen ska vara till for de sma. Vi andra har ju vad vi behover. :)

No comments:

Post a Comment